Foro bicicletas eléctricas, Kits eléctricos y baterías


No estás conectado. Conéctate o registrate

Foro bicicletas eléctricas, Kits eléctricos y baterías » OffTopic - Temas varios - Noticias - Quedadas » Pequeño manual para lograr que los chinos te devuelvan la plata en 2 horas

Pequeño manual para lograr que los chinos te devuelvan la plata en 2 horas

Ir abajo  Mensaje [Página 1 de 1.]

Ponchy


El asunto empezo a las 1:05 y termino a las 3:27 con mi plata en mi cuenta de PayPal, quizas esto le sirva a alguien, si los amenazas con denunciarlos en diversos foros entran en panico y te solucionan el problema inmediatamente.
Nota: Le digo princesita para que note el sarcasmo....




nature yin(2017-08-05 09:34:17)
Sorry for my late reply, as in the weekend,we are not work. I will refund you soon.
nature yin(2017-08-05 09:36:43)
in the paypal $40 need our boss to refund you.
Ruben (2017-08-07 01:05:09)
Hey oriental princess I'm waiting for you to give me back the U $ S 40 you page for PayPal !!!, you could send me the free USB cable so I recovered part of what you made me lose in bank commissions 
nature yin(2017-08-07 01:15:04)
we also lose much in this order.
nature yin(2017-08-07 01:15:23)
 the express fee.
Ruben (2017-08-07 01:24:59)
If you did things well you would avoid many problems:
1) Make sure you can send the orders (I asked 3 times if they could send it)
2) DO NOT CHARGE IT before being sure you can send it
3) Make sure to work with responsible people, not with people who one day tell them one thing and another day another
4) Western customers do not like people who do not have a word
5) Are you going to give me back the $ 40 or not?

nature yin(2017-08-07 01:25:54)
we are going to give you back the $40.
nature yin(2017-08-07 01:26:33)
Can you pls. cancel the dispute, and we refund you 
Ruben (2017-08-07 01:37:49)
OMG little princess !!! Do not take me for idiot, if I cancel the dispute I will never recover the US 40, first return them and immediately cancel the dispute
nature yin(2017-08-07 01:43:55)
donot worry, we will refund you.
nature yin(2017-08-07 01:44:40)
just afraid the dispute will influence our paypal account.
nature yin(2017-08-07 01:46:16)
After I consulted the paypal service manager, we will refund you soon.
Ruben (2017-08-07 02:02:42)
Do not worry bomboncito, I do not want to hurt you (if I had already done it), I did not make any negative comments (I just want to recover my money) and if you send me the best USB jajjaj
Let me explain to you something I am a member of various forums:

Https://
electricbike-blog.com/2015/03/17/programming-the-bbs02-without-frying-your-controller-and-losing-your-sanity/

Http://
www.enbicielectrica.com/t6446p100-bafang-bbs02-luces-y-sombras

Https://
endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=58898&sid=3c5856ba8084da7ad3d7ae39f4ac1569&start=900#p1260795

Among others, in total we are more than 30,000 members, if I tell you what happened to me (I can send you copies if you want) it would really hurt them a lot !!! Or we should end up in peace ...

Ruben (2017-08-07 02:07:26)
Nature, I really do not want to hurt you u, just give me back what's mine

nature yin(2017-08-07 02:12:49)
We will reply you soon.
nature yin(2017-08-07 02:13:26)
we will refund you soon.
Ruben (2017-08-07 02:16:57)
Ok, I hope it's really soon, have a great day, oriental princess
Ruben [size=12](2017-08-07 03:27:51)[/size]
Ok Nature received your payment, stay calm that I will not do anything to hurt you, and close the dispute (if you send me the USB, I do not get angry jajjajjaj) you should have a talk with the shipping agency, to make sure it is That they can and do not, because in the eyes of the clients who do not comply are you (simple advice)
Have the best of days

nature yin(2017-08-07 03:28:51)
thank you.

Ponchy


Complemento de lo anterior:
PayPal



[size=12]CNEBIKES CO.,LTD envió un reembolso completo el lunes, 7 de agosto de 2017. El problema ahora está resuelto y cerrado.[/size]

Artículo no recibido


Id. del caso: PP-006-042-052-914

Usted

[size=12]I would like to be refunded the U $ S 40 of my purchase since they never sent the product
- Ruben sábado, 5 de agosto de 2017, 5:19:47 p.m.
[/size]

Usted

[size=12]I'm waiting
- Ruben lunes, 7 de agosto de 2017, 1:00:28 a.m.
[/size]

Vendedor

[size=12]El lunes, 7 de agosto de 2017 se envió un reembolso completo. El problema ahora está resuelto y cerrado.
Hola Ruben,
hola amigo. Que está bien para devolver la transferencia. perdón por todo . Los pls entienden que intentamos nuestro mejor  de la producción especial para usted .but como su país no es fácil para el envío. La agencia de envío ahora no puede entrega el paquete. Por lo que nos hace no puede terminar este negocio. Perdón de nuevo Saludos cordiales CNEBIKES CO., LTD

- CNEBIKES CO., LTD ,  lunes, 7 de agosto de 2017, 2:24:40 am



[/size]
[size=12]Lo cierto es que el Viernes envie el primer reclamo y hoy a las 1:00 am otro y no me contestaron ninguno de los dos hasta que los amenaze con denunciarlos en todos los foros (eso les pica) y luego no solo me devolvieron la plata sino que subitamente aprendieron a hablar español, y se deshacen en disculpas... HDP[/size]

Volver arriba  Mensaje [Página 1 de 1.]

Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.